سایت بیا فایل

بیا فایل دانلود جزوه و مقاله دانشگاهی

سایت بیا فایل

بیا فایل دانلود جزوه و مقاله دانشگاهی

  • ۰
  • ۰

این پست درباره کتاب برای عشق محمد pdf غزل سلیمانی PDF است. دوست دختر اجاره ای کلاس که خلوت شد رفتم سمت استاد…تنها کسی که مونده بود من بودمو پسری که با گذشت دوترم حتی یکبارهم باهم همکلام نشده بودیم…اون هم که رفت به میز استاد سگ اخلاقمون نزدیک شدم. سربه زیر مظلوم نگاهش کردم.اخم کرد و گفت: چیه رحیمی!؟ هان !؟ بازم میخوای چک و چونه بزنی واسه نمره!؟تو برو خدارو شکر کن من حذفت نکردم…من اونایی که دو جلسه غیبت دارن رو هم حذف میکنم به تو خیلی رحم کردم غیبتهات از یه  با سایت بیافایل همراه باشید.

  • ۰۳/۰۱/۱۳
  • مندسن منم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی